Πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ η Βίσση ?

Η Άννα Βίσση βρέθηκε χθες καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου στο «Βράδυ» και μίλησε για όλα αλλά κυρίως για το πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ! Ναι μάλιστα ολόκληρη Βίσση και δεν έχει κάνει σεξ! Για πόσο;
«Είναι τρία χρόνια που κάνω... την ασκητική μου! Είναι και η ηλικία που περνάει και η γυναίκα τα ζόρια της, αλλά κι εγώ δεν θέλω, δεν έχω καμία όρεξη»,λέει η Βίσση που έχει πλέον χορτάσει.
Βέβαια όλα και όλα το φιλί στο στόμα με τον Κωστόπουλο τι ήταν; «Περνάω την εμμηνόπαυση. Αυτά τα τρία χρόνια μου έπεσε το κέφι, ένιωθα down, νεύρα... Όταν τα αντιμετώπισα, νιώθω ότι τα έλυσα κιόλας», είπε η Βίσση που πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι ακόμη ψάχνει τον μεγάλο έρωτα. Γενικά ένα χάος στο μυαλό της αυτές τις μέρες.
Μήπως αυτά τα ζόρια απορρέουν από τον Καρβέλα με κάποιον τρόπο; « ο Καρβέλας ντύθηκε καραγκιόζης για να με ρίξει», δήλωσε η Βίσση. Δηλαδή; Δηλαδή ο γαμπρός φόρεσε λευκό κουστούμι, πράσινη ριγέ γραβάτα και αθλητικά! Ε εντάξει καλύτερα μόνη χρυσή μου!

Κείμενο : Ελένη Αναστασάκη
Πηγή : womenonly.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects