Τι λένε οι άντρες και τι εννοούν;


Ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος δεν μασάει τα λόγια του και τα λέει όλα φόρα παρτίδα. Επίσης όταν θέλουν να πουν ψέματα, τότε θυμίζουν το νηπιαγωγείο "τα βατραχάκια".
Ειδικά όταν το πάνε για χωρισμό.

Ιδού οι χειρότερες ατάκες χωρισμού που θα σου ξεφουρνίσει και τι σημαίνουν πραγματικά.

“Δεν σου αξίζω, είσαι πολύ καλή για εμένα”: Κλασικό μουσαντό. Το ότι προσπαθεί να σε εξυψώσει δεν αναιρεί πως μπορεί να είσαι τέλεια αλλά για εκείνον μια όχι τόσο τέλεια, θα τη κάνει τη δουλειά της.

“Θέλω χρόνο για να σκεφτώ, δώσε μου λίγες ημέρες”: Και μετά θα σου έρθει κάρτ ποσταλ από Βραζιλία

“Νομίζω ότι δεν με θέλεις πια”: Η ψυχολογία λέει πως το πρόβλημά μας προσπαθούμε πάντα να το προβάλουμε στον άλλο. Αυτό σημαίνει πως ο καλός σου δεν νομίζει πως σε θέλει πια αλλά προτιμά να αντιστρέψει την κατάσταση για να πάρει από πάνω του την ευθύνη!

“Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω”: Όχι Χρυσέ μου, εγώ φταίω που στραβώθηκα και δεν είδα τι κελεπούρι μου κλήρωσε

“Ας κάνουμε ένα διάλειμμα”: Και ας τελειώσουμε καλύτερα μια σχέση βαρετή! Ο Νίνο τα έλεγε πιο όμορφα και ήταν πιο όμορφος!

“Με πιέζεις και δεν είμαι ο εαυτός μου πια”! : Και ποιός είσαι ; Η κυρά Λένη απέναντι ;

“Είσαι τέλεια αλλά εγώ δεν είμαι έτοιμος για σχέση“: Σώπααα!

“Οι γονείς μου δεν σε θέλουν”!: Ενώ εγώ; Ανοίγει η καρδιά μου όταν τους βλέπω !

“Καλύτερα να χωρίσουμε τώρα που είναι νωρίς και δεν έχω δεθεί μαζί σου”: Αμ θα φροντίσω εγώ να σε δέσουν μια και καλή

“Χρειάζομαι κι άλλες εμπειρίες αλλά σε αγαπώ”: Τζάμπα; Ποιά πάει μαζί σου;

“Όσο έλειπες γνώρισα κάποια αλλά δεν σημαίνει κάτι για εμένα”: Μάρτυς μου, η κόρη που αποκτήσαμε όσο έλειπες

“Δεν είχα καταλάβει πως είσαι φαν των δεσμεύσεων”: Άυτό να το πεις στην ΣΔΟΕ που θα σου έρθει σε λίγη ώρα

“Δεν μπορώ να σου δωθώ ολοκληρωτικά. Είμαι κτήμα όλων των γυναικών”:
Να το πει αυτό ο Brad Pitt έχει μια βάση. Να το πει όμως και ο Μπάμπης ο στραβοκάνης , πάει πολύ

Πηγή : ofono.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects