Ιωάννα Πηλίχου: «Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο»

Η Ιωάννα Πηλίχου εκτός από ηθοποιός είναι και πολύ καλή στο πατινάζ, αλλά αυτά που είπε στην «Πρωινή Μελέτη» το πρωί της Δευτέρας δεν αφορούσαν τα… επαγγελματικά της.
Ήταν ποτέ ζευγάρι με παντρεμένο;
«Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο. Υπήρξε φορά που το γνώριζα και φορά που δεν το γνώριζα» είπε και το πάνελ «έμεινε».
Και δεν σταμάτησε εκεί, έδωσε και λεπτομέριες:
«Στην περίπτωση που δεν το ήξερα, απλά το ανακοίνωσα στο δεύτερο πρόσωπο. Το είπα στη γυναίκα του ανθρώπου που ήμουν μαζί».
Τον πήρε λοιπόν τηλέφωνο και όταν το σήκωσε η σύζυγος και τη ρώτησε ποια είναι εκείνη απάντησε:
«Εσύ ποια είσαι που με ρωτάς», κι όταν της είπε ότι είναι η σύζυγος του… καλού της είπε:
«Α… ωραία, εσύ είσαι η σύζυγος κι εγώ είμαι η κοπέλα του»!
Όμορφες οικογενειακές στιγμές, που η Πηλίχου τις μοιράστηκε με όλη την Ελλάδα.

Πηγή : mychannel.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects