Σαρλίζ Θερόν: Είχα ραντεβού για καφέ γυμνή...

Εδώ και έναν χρόνο που έχει χωρίσει από τον Στιούαρτ Τάουνσεντ (Stuart Townsend) η 36χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός έχει προβεί σε πολλές αποκαλύψεις σχετικά με την προσωπική της ζωή.
Από το ότι "δεν σταυρώνω άντρα" μέχρι το "είμαι μόνη πρώτη φορά από τα 19 μου χρόνια", η Σαρλίζ Θερόν (Charlize Theron) τα έχει πει όλα. Ή μήπως όχι. Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η νοτιοαφρικανή καλλονή περιέγραψε ένα ραντεβού για καφέ που κατέληξε με εκείνη χωρίς… ρούχα.Η Σαρλίζ εμφανίστηκε στην εκπομπή της Έλεν ντε Τζένερις (Ellen de Generis) και μίλησε για το "μικροσκοπικό ραντεβού της", όπως το περιέγραψε, κατά το οποίο πήγε στο σπίτι ενός αγνώστων στοιχείων άντρα για… καφέ.
"Έτσι το συνηθίζεις εσύ; Πηγαίνεις στο σπίτι αντρών ή έρχονται εκείνοι στο δικό σου για… καφέ; Καθόλου μικροσκοπικό δεν μου φαίνεται αυτό το ραντεβού ισχυρίστηκε η Σαρλίζ. "Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά στον δικό μου κόσμο, πραγματικά δεν μπορεί να γίνει με κανέναν άλλον τρόπο", υποστήριξε η Θερόν, υπονοώντας προφανώς ότι δημοσίως δεν μπορεί να πιεί ούτε καφέ λόγω των παπαράτσι. "Τώρα, το ότι εγώ το έκανα αυτή τη φορά γυμνή, πειράζει; Είναι φυσιολογικό;", αναρωτήθηκε στη συνέχεια, αστειευόμενη η Σαρλίζ. Κατά τα άλλα η 36χρονη ηθοποιός παραδέχτηκε ότι απολαμβάνει τη διαδικασία των γνωριμιών και των ραντεβού ξανά ύστερα από πολλά πολλά χρόνια. "Είχα δύο μεγάλες σχέσεις, η μία 10 χρόνια, με τον Στιούαρτ, και η άλλη τρία. Η μία ακριβώς μετά την άλλη. Τώρα, λοιπόν μου αρέσει που βγαίνω ξανά μόνη, πάω σε κλαμπ, χορεύω και γνωρίζω καινούριους ανθρώπους", ομολόγησε η Σαρλίζ Θερόν, η οποία κινηματογραφικά ερμηνεύει την "κακιά μάγισσα" στην ταινία "Η Χιονάτη και ο κυνηγός".

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects