Μανωλίδου για χωρισμό: «Έχει γίνει μακάβρια μόδα, είτε να χωρίζουν τους παντρεμένους, είτε να πεθαίνουν τους ζωντανούς»


«Δεν χωρίζω», λέει κατηγορηματικά η Ευγενία Μανωλίδου, δίνοντας οριστικό τέλος στις φήμες που μιλούσαν για κρίση στον γάμο της με τον Άδωνι Γεωργιάδη. Η μαέστρος και παρουσιάστρια απευθύνθηκε σε όλους εκείνους που το τελευταίο διάστημα έκαναν λόγο μέχρι και για τέλος στον γάμο της με τον υφυπουργό ναυτιλίας,
ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: «Αφενός έδωσα την πρώτη μου απάντηση μέσω twitter. Αφετέρου, βλέπω ότι το τελευταίο διάστημα έχει γίνει μακάβρια μόδα, είτε να χωρίζουν τους παντρεμένους, είτε να πεθαίνουν τους ζωντανούς. Υπάρχουν δηλαδή και φήμες για ανθρώπους που δήθεν έχουν πεθάνει, ενώ οι άνθρωποι δεν έχουν πεθάνει φυσικά. Οπότε, από το να με πεθαίνανε, καλύτερα που με χωρίσανε». Και πρόσθεσε: «Δεν ξέρω γιατί βγήκε η φήμη ότι χωρίζω. Δεν χωρίζω. Είναι μια μόδα περίεργη, απαίσια, που θα περάσει. Κατά καιρούς με βγάζουν είτε ότι χωρίζω, είτε ότι είμαι έγκυος. Δεν είμαι, λοιπόν, ούτε έγκυος, ούτε χωρισμένη». Η κα Μανωλίδου αναφέρθηκε στις αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχουν τόσο η ίδια, όσο και ο σύζυγός της το τελευταίο διάστημα, διευκρινίζοντας ότι αυτή την εποχή η ίδια γράφει μουσική: «Κάνω αυτό που έκανα πάντα. Γράφω. Και πραγματικά ταράχτηκα γιατί βρίσκομαι σε μια φάση που έχω ανάγκη να βρίσκομαι σε ησυχία και το κινητό μου άρχισε να χτυπάει συνέχεια. Και αυτό είναι πολύ δυσάρεστο». Όσο για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στα τηλεοπτικά δρώμενα; «Δεν το ξέρω ακόμη. Υπάρχουν διάφορα πράγματα που ακούγονται κατά καιρούς, όμως αυτό το διάστημα είμαι αφιερωμένη στην δουλειά μου. Να πάνε όλα καλά, να περάσουμε όμορφες γιορτές και βλέπουμε».

Πηγή : gossip-tv.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects