Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Δεν έχω αγωνίες για την τηλεθέαση του «Πακέτου» γιατί ξέρω τον κόσμο»


Εφόσον έχει ψήφο εμπιστοσύνης από τον κόσμο, έχει και εκείνη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που την παρακολουθούν. Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μίλησε για την αγωνία της τηλεθέασης που συνήθως έχουν οι παρουσιαστές σε ό,τι αφορά την εκπομπή της, ειδικά όταν έχει απέναντί της τηλεοπτικά το Junior Master Chef που πηγαίνει πάρα πολύ καλά σε νούμερα τηλεθέασης.
Η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά για το θέμα: «Εγώ δεν έχω αγωνίες, γιατί ξέρω τον κόσμο. Απλώς μετράς τις δυνάμεις σου. Όταν βέβαια την άλλη μέρα το πρωί με πήραν οι συνεργάτες μου και μου είπαν ότι στην πρεμιέρα, το περάσαμε, πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει lead in 45άρια από τη «Ζωή της άλλης», εμείς τι lead in έχουμε; Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι η προσπάθεια που κάνεις τόσα χρόνια έχει αποδοχή από τον κόσμο».

Πηγή : gossip-tv.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects