Η «Στρέλλα» γίνεται «Βασίλισσα»!


Το αινηγματικό χαμόγελο της Μίνας Ορφανού κρύβει τη σοφία της ζωής και τη μοναδική γοητεία που αυτή προσθέτει σε κάθε γυναίκα.
Ηθοποιός, εικαστικός, μακριά από κάθε είδους στερεότυπα, η Στρέλλα επιστρέφει με πρωταγωνιστικό ρόλο στο καθημερινό σίριαλ του Mega «Βασιλιάδες» και με πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να πει. Εύκολα φαντάζεται κανείς την εικόνα που σχηματίζει με τις λέξεις της η Μίνα Ορφανού περιγράφοντας με τον πιο γλαφυρό τρόπο τη σχέση της με την επιτυχία και τη δημόσια εικόνα της: «Περνάω, βλέπω στη Συγγρού κρεμασμένη ακόμα την αφίσα της Στρέλλας, εγώ είμαι πάνω στο μηχανάκι και πάω σπίτι μου μετά τη δουλειά και δεν μπορώ ακόμα να το συνειδητοποιήσω. Δεν το ’χω πάρει είδηση όλο αυτό». Η ομώνυμη ταινία του Πάνου Κούτρα, από την οποία έγινε διάσημη και μάλιστα κέρδισε το βραβείο Πρώτου Γυναικείου Ρόλου από την Ακαδημία Ελληνικού Κινηματογράφου, αποτελεί προφανώς ορόσημο για τη Μίνα – έπειτα από αυτό, τίποτα δεν είναι όπως παλιά. «Φαντάσου τι είναι αυτό για έναν άνθρωπο που δεν έχει βγάλει καν σχολή υποκριτικής! Μπορώ να πω ότι στους εκατό ανθρώπους, οι σαράντα είναι ευχαριστημένοι με όλο αυτό, οι εξήντα έχουν “βγάλει νύχια”. Μπορώ να πω επίσης πως ως Μίνα Ορφανού, πέρα από τη βραδιά της βράβευσής μου, δεν έχω δεχτεί κάλεσμα για αλλού. Εγώ απλώς προσπαθώ να είμαι καλή στη δουλειά μου. Όποιος δουλεύει με την αξία του, έχει κουκούτσι μυαλό και το “ποτίζει”, αυτό βγάζει φύτρα και ανθίζει και ο άνθρωπος αυτός μπορεί να πάει μπροστά». Η ίδια η Μίνα αποκαλεί ως «κανονική δουλειά» της όχι την υποκριτική, αλλά τη ζωγραφική. Έχει μάλιστα κάνει αρκετές ατομικές εκθέσεις με τα έργα της. «Πήρα το “χέρι” του μπαμπά μου που είναι καλλιτέχνης, κάνει ξυλογλυπτική και σχέδιο. Μου αρέσει όσο και η υποκριτική γιατί και στις δύο τέχνες ερμηνεύεις. Μπορώ πάνω στον κενό καμβά να δημιουργήσω κάτι από την αρχή. Έτσι είναι και η δουλειά του ηθοποιού – κάποιος έχει την έμπνευση πάνω σε μια κόλλα χαρτί και ο ηθοποιός την κάνει πραγματικότητα».

Πηγή : Xpleasure news

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects