Γιατί αποφεύγει να μιλάει για τα προσωπικά της η Ζέτα Δούκα ?


Η Ζέτα Δούκα συναντήθηκε με τη Ναταλία Γερμανού, καλεσμένη στο «Μες στο καλή χαρά» το πρωί της Κυριακής.
Η 36χρονη ηθοποιός για την προσωπική ζωή της αποκάλυψε:
«Είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένη, περνάω μια πολύ ωραία φάση στην προσωπική μου ζωή. Έχω πέσει με τα μούτρα σε οτιδήποτε είναι χριστουγεννιάτικο. Έχω στολίσει εδώ και ένα μήνα το δέντρο μου, προσπαθώ να βρω χαρά. Γιατί αυτή η κρίση με έχει καταβάλλει αρκετά σε πολλά επίπεδα» ενώ τόνισε: «Όσο περισσότερο ασχολείται κάποιος με τα προσωπικά του άλλου, τόσο λιγότερο ασχολείται με τα επαγγελματικά του κι εγώ έχω τόσα πολλά πράγματα να κάνω και να πω».
Ακόμη, δεν παρέλειψε να μιλήσει για τη νέα της ταινία «Νήσος 2» που έχει βγει ήδη στους κινηματογράφους: «Είναι πιο περιπέτεια η “Νήσος 2”, πρέπει να την δούμε σαν μια άλλη ταινία. Είναι μια ξεχωριστή ιστορία και έχει και ένα διαφορετικό σκηνοθέτη, τον Αντώνη Αγγελόπουλο. Και επειδή ο σκηνοθέτης έχει το γενικό πρόσταγμα, έχει και μια διαφορετική οπτική για την ταινία».
Βέβαια, μετά από ερώτηση της Ναταλίας Γερμανού, η Ζέτα Δούκα μίλησε και για το μικρό διάστημα που παρουσίασε την ελληνική μεταφορά της εκπομπής «Extreme Make Over»: «Ξεκίνησε αλλιώς, σαν προσφορά κοινωνική. Το αμερικάνικο άλλαζε τη ζωή των ανθρώπων, που έσωζε σοβαρά πράγματα, ήταν παράλυτοι και λοιπά. Αυτό πίστευα ότι θα γινόταν και εδώ, αλλά στην ελληνική μεταφορά δεν έγινε. Kαι για αυτό έφυγα. Έκανα 6 επεισόδια και ήμασταν όλοι εντάξει, γιατί αυτό ερχόταν και ενάντια στις προσωπικές μου απόψεις ως πρόεδρος της "Ανάσα"».

Πηγή : yupi.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects