Derek Liontis XXXmas Santa Claus !!!


Του Ηρακλή Λαζαρίδη


Είναι Παρασκευή βράδυ και είμαι χαλαρός στο Xpleasure store ανεβάζοντας ανέμελος τις νέες παραλαβές σε παπούτσια στο blog μας. Μέσα στην cool κατάσταση μου ,ακούω ξαφνικά ένα “Ηρακλήηηη” ,στιγμιαία κοιτάζω και μου κόβεται η ανάσα, μπροστά μου με ένα τρελό χαμόγελο ο Derek Liontis, ασυνείδητα και κεκτημένα τον ρωτάω “ καλά, εσύ δεν πέθανες ?” . “ Νιώθω ποιο ζωντανός και ποιο καυτός από ποτέ” μου απαντάει ….έτσι ξεκινά ανάμεσα μας μια συζήτηση με πολύ γέλιο αλλά και με καυτές λεπτομέρειες :

Xpleasure news : Derek τι έγινε? Έγραψαν ότι δολοφονήθηκες, πως το έγραψαν αυτό ? Πως το πήρες?

Derek : Κοίτα …και μόνο που γράψανε ότι ο δολοφόνος μου στόλισε το όπλο πρώτα χριστουγεννιάτικο δέντρο …τύπου Lady Gaga, από εκεί και μόνο δεν έπρεπε να το πιστέψεις. Όχι δεν το πήρα σοβαρά, δημιουργήθηκε ένας πανικός, με φίλους , fans και πάνω από όλα συγγενείς … μάλιστα η “δολοφονία “ μου για κάποιο λόγο ενέπνευσε ένα άλλο παιδί της μουσικής και έδωσε μόνος του ως θέμα ότι “δολοφονήθηκε” και αυτός, μέσω του μάνατζερ του από τι έμαθα σε αντίστοιχο blog, για λόγους marketing, επειδή κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο του single. Εγώ δεν είχα κανένα λόγο αυτή την περίοδο , αλλά και πάλι κάτι τέτοιο το θεωρώ πολύ σοβαρό για να παίξω με αυτό, άμεσα λοιπόν έγραψα στο twitter μου ,ότι είμαι καλά και σώπασε το θέμα. Άλλωστε σιγά μην με σκότωνε εμένα ποτέ Αμερικανός.


Xpleasure news : Γιατί το λες αυτό ? 

Derek :
Εεεεεε όσο να κάνεις 2 συνεργασίες με Αμερική Μαϊάμι και Σικάγο, κάθε άλλο παρά να με σκοτώσουν θέλουν. Οκ … με παρενοχλούν Αμερικανάκια συχνά, αλλά μόνο για συνεργασίες στη μουσική ή φλερτ.

Xpleasure news : Δηλαδή φιλοαμερικάνος και δεν το ήξερα ? 

Derek :
Βέβαια το έχω δηλώσει, μακάρι να ήταν και η Ευρώπη ενωμένη και τόσο εθνικιστές όσο οι Αμερικάνοι, έχω πολύ όμορφη εμπειρία από την Αμερική και τους Αμερικανούς, όταν ήμουν εκεί. Αλλά και εδώ! Μάλιστα ο μεγάλος μου έρωτας είναι από εκεί καθώς και η τελευταία μου ερωτική περιπέτεια… και μάλιστα Αφρό Αμερικανός.

Xpleasure news : Είσαι τρελός (γέλια)… τι θα κάνεις τις γιορτές ?

Derek :
Έχω κάποιες εμφανίσεις μέσα στις γιορτές και έτσι θα μείνω εδώ , αλλά δεν διαμαρτύρομαι, στόλισα, έφτιαξα μελομακάρονα για πρώτη φορά μαζί με την Μαμά Ελευθερία και λέμε να τολμήσουμε να φτιάξουμε πρώτη φορά μονοί μας τη βασιλόπιτα, εεεε καλού κακού λέμε να πάρουμε μια έτοιμη να υπάρχει, αν δεν πετύχει ! (γέλια ).

Διαβάστε περισσότερα στο Xpleasure Xpleasure news

Φωτογραφηση : Τάσος Ωραιόπουλος
Styling - artwork & photo editing : Funky Glam
Hairstyling: Anisa Feci [shine salon]
Boots : Xpleasure erotic store

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects