Τίτλοι τέλους για Σρόιτερ - Σπανού


Χωριστούς δρόμους έχουν τραβήξει όπως φαίνεται ο Αντώνης Σρόιτερ και η τραγουδίστρια Ελισάβετ Σπανού. Την είδηση επιβεβαίωσε ο τραγουδίστρια μέσα από το δελτίο ειδήσεων του Star: «Δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή, σας το έχω πει ξανά αυτό. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό. Οι σχέσεις μου με τον κύριο Σρόιτερ ανέκαθεν ήταν φιλικές και η βάση τους ήταν φιλική έτσι και αλλιώς».
Και συνέχισε λέγοντας: «Έχω μία πολύ καλή σχέση μαζί του, όπως και είχα. Ο κύριος Σρόιτερ είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, οι σχέσεις μου μαζί του ήταν και είναι πάρα πολύ καλές και στηρίζονται στην εκτίμηση».

Πηγή : ofono.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects