Νάντια Μπουλέ: Αποκάλυψε το δράμα που έχει ζήσει στις σχέσεις της!


«Είμαι από τους ανθρώπους που μετανιώνουν για τα λάθη τους και δε θέλω να τα επαναλαμβάνω. Παρ' όλ' αυτά ξέρω πως σε προσωπικό επίπεδο και να γυρνούσα το χρόνο πίσω, πάλι τα ίδια λάθη θα έκανα» αποκάλυψε η Νάντια Μπουλέ! «Οι ψυχολόγοι λένε ότι ο άνθρωπος ερωτεύεται όταν το θέλει εκείνος. Εγώ δεν νομίζω ότι είμαι σε τέτοια φάση αυτή τη στιγμή. Θέλω να περνώ το χρόνο με τους δικούς μου ανθρώπους και με τους φίλους μου. Δεν είναι μέλημά μου να είμαι σε σχέση» δήλωσε στο περιοδικό Glam. Βέβαια η παρουσιάστρια μας ενημέρωσε ότι ζει ένα δράμα όταν είναι σε σχέση! «Στις σχέσεις μου το ζω το δράμα μου. Βιώνω την όλη κατάσταση έντονα, με όλο μου το συναίσθημα. Φαντάζομαι ότι άθελά μου έχω πληγώσει ανθρώπους στη ζωή μου και έχω αντίστοιχα νιώσει πολύ πληγωμένη από λάθος συμπεριφορές».

Πηγή:Gossiptv

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects