Παπαρίζου: Η τραγική κατάσταση μετά τον χωρισμό!


Πιο αποκαλυπτική από ποτέ ήταν η Ελενα Παπαρίζου, η οποία ως καλεσμένη του Θέμου Αναστασιάδη αποκάλυψε για πρώτη φορά την τραγική κατάσταση στην οποία βρέθηκε εξαιτίας του χωρισμού της και γενικά όσων συνέβησαν στην προσωπική της ζωή.
Μάλιστα, παραδέχτηκε ότι έφυγε για την Σουηδία προκειμένου να ξεχάσει και να ξαναβρεί τον εαυτό της, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά... «είχα πιάσει πάτο». Και αποκάλυψε ότι πριν τρεις μήνες επέστρεψε στην Ελλάδα για να μαζέψει τα πράγματα της, αφού είχε σκοπό να επιστρέψει μόνιμα στη Σουηδία και να δουλέψει σε... σούπερ μάρκετ!
«Έπιασα πάτο»
«Έφυγα από την Ελλάδα γιατί έπιασα πάτο. Ακούγεται λίγο βαρύ αλλά δεν με πειράζει να το πω γιατί τώρα είμαι πολύ καλά. Έφυγα γιατί ήθελα να τα σταματήσω όλα. Λίγο πριν σταματήσω πριν από δύο χρόνια τις εμφανίσεις μου με τον Αντώνη Ρέμο, είχα πει ότι ίσως ήταν η τελευταία φορά που με βλέπετε επί σκηνής. Κι αυτό γιατί όλα αυτά που μου συνέβησαν, τα προσωπικά μου, η κούραση, ο χαμός του πατέρα μου… με σημάδεψαν. Βέβαια, ήταν βασικά τα προσωπικά μου που με έφτασαν σε αυτό το σημείο. Εύχομαι να μην συμβούν σε κανέναν όλα αυτά που συνέβησαν σε μένα. Και εύχομαι αυτός που θα πιάσει πάτο να καταλάβει γρήγορα πόσο ακαριαία προσπάθεια πρέπει να κάνει για να ανέβει. Η κατηφόρα είναι πολύ γρήγορη και απότομη. Η ανηφόρα είναι δύσκολο να ανέβεις».
«Μετά τον χωρισμό πήγα σε ψυχολόγο»
«Έφυγα από εδώ και πήγα στην Σουηδία. Βρέθηκα με πάρα πολλούς παιδικούς φίλους και αυτό με βοήθησε πάρα πολύ γιατί με αυτούς, δεν είχα την αξία της Παπαρίζου, είχα την αξία της Έλενας και αυτό για μένα δεν είναι λίγο».. Παρακάτω αποκάλυψε: "Φανταστείτε ότι όταν έφυγα ήθελα να πάω στην Σουηδία και να δουλέψω σε σούπερ μάρκετ. Πλέον αυτό ανήκει στο παρελθόν».
Ο ρόλος του Γιάννη Λάτσιου
Όπως επίσης αποκάλυψε, τον περασμένο Σεπτέμβριο επέστρεψε στην Ελλάδα για να μαζέψει τα πράγματά της. Ωστόσο, δύο σημαντικά τηλεφωνήματα ήταν αυτά που την έπεισαν να μείνει. «Ήρθα τον Σεπτέμβριο για να μαζέψω τα πράγματά μου και ένα τηλεφώνημα του Γιάννη Λάτσιου ανέτρεψε τα πάντα. Ο κύριος Λάτσιος μιλάει τόσο σωστά και τοποθετείται τόσο συγκεκριμένα, που από τα πρώτα του λόγια πείστηκα να μείνω. Ένα άλλο τηλεφώνημα που δέχθηκα ήταν του Γιάννη Πάριου, ο οποίος μου πρότεινε την συνεργασία στην Πύλη Αξιού στην Θεσσαλονίκη. Όχι μόνο δέχθηκα, αλλά ήταν και από τις πιο υπέροχες συνεργασίες που έχω κάνει ποτέ».
Πηγή : womenonly.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects