H Christina Aguilera αγαπάει το σώμα της και μας πείθεί γι` αυτό...


Στο νέο τεύχος του περιοδικού Marie Claire, φιλοξενείται η Christina Aguilera και για μια ακόμα φορά, είναι ο εαυτός της..ευτυχώς.Η 31χρονη pop star για τους επόμενους μήνες έχει ένα νέο album που αναμένεται να κυκλοφορήσει και την συμμετοχή της στην δεύτερη σεζόν του talent show “The Voice”. Έχοντας συμπληρώσει 14 χρόνια στην showbiz, δεν δείχνει να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα σχόλια και τις κριτικές τρίτων για την εμφάνιση της.
Η ίδια είπε: «Όλα αυτά τα χρόνια, έχω υπάρξει πολύ αδύνατη, έχω υπάρξει και αρκετά εύσωμη. Έχω δεχτεί κριτική σε κάθε περίπτωση. Αυτό για μένα, είναι ένας θόρυβος που πλεόν τον μπλοκάρω αυτόματα. Αγαπάω το σώμα μου. Ο σύντροφος μου λατρεύει το σώμα μου. Ο γιός μου είναι υγιής και χαρούμενος. Αυτά έχουν αξία για μένα. Όταν έκανα το “Burlesque” έχασα τόσο βάρος, που είχα μείνει σχεδόν κοκκαλιάρα. Δεν ζυγίζομαι πλέον. Το μυστικό είναι να νοιώθεις όμορφα μέσα στα ρούχα σου.» Τι έχετε να πείτε για τα...ρούχα της Christina…;

Πηγή : mtvgreece.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects