Ελένη Ράντου: Τι παθαίνει η κόρη της;


Η Ελένη Ράντου μιλά για την κόρη της που βρίσκεται στην εφηβεία και φωτογραφίζεται για το «Glam» της Κυριακής. Θέλει το παιδί της να φύγει από την Ελλάδα και να αναζητήσει την τύχη της αλλού; Δείτε τι αποκαλύπτει η μητέρα Ελένη:

«Η νέα γενιά είναι στην πλέον δυσχερή θέση, σε ακόμη χειρότερη κι απ’ αυτή στην οποία βρίσκονται οι συνταξιούχοι, γιατί δεν υπάρχει μέλλον. Αν καταφέρεις να κάνει τη νιότη «ελάττωμα», η κοινωνία είναι σε τέλμα. Οι νέοι έχουν μεγάλη ενέργεια και για να μη γίνει «ενέργεια κουκουλοφορική» πρέπει να έχουν ένα στόχο. Τα παιδιά μας, δυστυχώς, θα είναι η πρώτη γενιά που θα ζήσει χειρότερα από τους γονείς της».

Όσο για την κόρη της, που βρίσκεται στην εφηβεία, η ηθοποιός λέει: «Για ένα περίεργο λόγο θεωρώ ότι η γενιά της κόρης μου δεν θέλει να φύγει από την Ελλάδα. Μου κάνει εντύπωση γιατί η δική μου γενιά ήθελε να φύγει, ενώ τα πράγματα ήταν πιο ελπιδοφόρα. Η γενιά που θα έπρεπε τώρα να θέλει να φύγει έχει «δεθεί» πολύ με την οικογένεια. Νιώθει πολύ γερή προστασία και δεν είναι εύκολο να χάσει αυτή τη ζεστασιά. Αυτή τη στιγμή η κόρη μου παθαίνει υποτροπιασμό στην ιδέα ότι ίσως θα πρέπει να φύγει, να αναζητήσει κάπου αλλού στον κόσμο την τύχη της. Η πραγματικότητα έρχεται βέβαια και μία είναι η λύση: να «ακουμπήσει» ο ένας τον άλλον, να μην «ξεβρακωθούμε»: είναι κίνηση πανικού αυτό.

Αυτό ακριβώς περιγράφει και στην παράσταση «Κατάδικός μου», στην οποία και πρωταγωνιστεί: «Έχω μια αίσθηση ότι ο Έλληνας είναι αυτοκαταστροφικός, οποότε στρέφεται εναντίον του εαυτού του. Όταν ο εχθρός είναι έξω, στρέφεται σε λάθος εχθρό. Αυτή τη στιγμή «πατρίδα» για τον καθένα μας είναι ο φόβος και η ανασφάλεια. Πίσω από κάποια κάγκελα έχουμε κλειστεί. Οι «φυλακές» μπορούν να είναι και μέσα στο σπίτι μας».



Πηγή : entertv.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects