Άντζελα Δημητρίου: «Δεν βρήκα στρωμένα χαλιά. Την καριέρα μου την έκανα σκαλί-σκαλί»


Η Άντζελα Δημητρίου καλεσμένη της εκπομπής «Πρωινό mou» μίλησε για τα πρώτα της χρόνια στο τραγούδι.

Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι είναι 30 χρόνια σε αυτή τη δουλειά και έχει περάσει πολλές δυσκολίες. «Καταρχήν δεν βρήκα στρωμένα χαλιά εγώ. Την καριέρα μου την έκανα σκαλί-σκαλί. Δεν είχα ανθρώπους να με βοηθήσουν όπως κάνουν τώρα. Ήταν τελείως διαφορετικά πράγματα. Δεν είχα τα μεγάλα ονόματα να με στηρίξουν, ότι έκανα το έκανα σχεδόν μόνη μου». Το πρώτο δίσκο της τον έβγαλε το 1978 και από το 1985 που γνώρισε την πρώτη της μεγάλη επιτυχία με το τραγούδι «Και ποια θυσία». «Από εκεί και μετά συνέχεια ήμουν στην κορυφή. Ακούγεται εγωιστικό αλλά εντάξει».

Πηγή : gossip-tv.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects