Άννα Βίσση: "Ευχαριστώ όσες με αντέγραψαν"


Η Άννα Βίσση μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΑΝΤ1» και τη Χριστίνα Πολίτη που τη συνάντησε στα παρασκήνια του νέου της βιντεοκλίπ.

Για το νέο της τραγούδι «Ώρα να φεύγω» ανέφερε: «Ο στίχος είναι και σουρεαλιστικός και μεταφορικός και σου αφήνει και μια ελευθερία για να το πάρεις όπως θέλεις», τονίζοντας όμως τη δική της ερμηνεία στους ανατρεπτικούς στίχους του τραγουδιού: «Δεν είναι ώρα να φεύγω από τη χώρα και τον κόσμο αυτό, προς Θέου! Αντίθετα, θέλω να μείνω και να κάνω όσο περισσότερα γίνεται, έχω πολλά κέφια και πολλή αγάπη για αυτό που κάνω. Το εννοώ, τουλάχιστον εγώ, ότι είναι ώρα να φεύγουμε για άλλο όραμα».

Έχει νιώσει όμως η ίδια να έχει έρθει η ώρα να φύγει από κάποια φάση στη ζωή της; «Σε δεσμό το έχω νιώσει και πάρα πολύ παραξενεύομαι επειδή, ενώ στη δουλειά μου είμαι πολύ δυναμική, είμαι τσαμπουκάς σε αυτά που θέλω να κάνω και επιμένω και δουλεύω σαν το σκυλί, στην προσωπική μου ζωή νιώθω σαν να μην.. - δεν ξέρω αν είναι απο αδιαφορία ή οι περισσότεροι άντρες δεν μου το έχουν προκαλέσει να τσαντιστώ και να πατήσω πόδι. Σαν να μη με ενδιαφέρει δηλαδή! Νιώθω κανείς πως όταν μπλέκει μαζί μου είναι και λίγο για αυτόν μεγάλη καταπίεση».

Η Άννα Βίσση δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την οικονομική κρίση και τα επεισόδια που συμβαίνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα ειδικά στην Αθήνα: «Βιώνω την αλήθεια και εγώ, δεν ζω σε κανένα γυάλινο κόσμο! Γενικά είμαι μοναχικός άνθρωπος, δεν βγαίνω εύκολα έξω. Μου αρέσει πολύ, δηλαδή η διασκέδαση η δική μου είναι να πηγαίνω σινεμά, εκεί φεύγει το μυαλό μου και ξεχνάω κι εγώ τα δικά μου, όποια είναι αυτά. Θα ήθελα να είμαι ειλικρινής και να πω ότι βιώνω την κρίση -αλλά για να είμαι σωστή και δίκαιη- ως μια ύφεση στη δουλειά μου, που αντανακλάται δηλαδή. Πολλοί άνθρωποι περνάνε την αληθινή κρίση και δεν ανήκω σε αυτούς και δεν θέλω να πω ψέματα, γιατί εγώ τουλάχιστον έχω τη δουλειά μου, τουλάχιστον είμαι ΟΚ, παρ' όλα αυτά δεν είμαι χαρούμενη επειδή είμαι άνθρωπος του συνόλου».

Με τόσα χρόνια παρουσίας της στην δισκογραφία και την πίστα, ποιο είναι το επόμενο βήμα που θέλει να κάνει; «Δεν ξέρω και αυτό είναι το ωραίο. Στη ζωή αυτά είναι τα ωραία, να μην ξέρεις το επόμενο, και να το συνειδητοποιείς την ώρα που γεννιέται, σου δίνει την έμπνευση και λες "αυτό θέλω να κάνω". Ξέρεις πόσες φορές διαβάζω πράγματα του τύπου "α δεν έπρεπε να το κάνει αυτό η Αννούλα μας" ή "μπράβο!"; Δεν παρασύρομαι από αυτά. Πιστεύω ότι είμαι πολύ άνθρωπος του ενστίνκτου και πιστεύω ότι και ο κόσμος έτσι με εκλαμβάνει, με ένστικτο. Δεν είναι ότι δεν με νοιάζει να αρέσουν τα τραγούδια μου και οι δουλειές μου.

Πιστεύω ότι ο αληθινός καλλιτέχνης πρέπει να τολμάει! Η μουσική χρειάζεται τόλμη, χρειάζεται γενναιότητα! Χρειάζονται guts, δεν μπορείς να κάνεις πάντα το safe! Ή ότι έχεις κάνει πρόπερσι, να το ξανακάνεις. Είναι κάτι που μισώ, να επαναλμβάνομαι. Και έχω πιάσει τον εαυτό μου να επαναλμβάνεται γιατί δεν είμαι τέλεια και είναι φορές που έχω κάνει λάθη στη ζωή μου» ανέφερε, ενώ σχετικά με τις τραγουδίστριες που έχουν προσπαθήσει να τη μιμηθούν, είπε: «Τιμή μου ήταν αυτό! Έλεγα "αφού το κάνουν, κάτι έχω το original και κάτι που αξίζει να μιμηθεί". Τις ευχαριστώ!».

Ποια είναι η επιθυμία της από εδώ και πέρα; «Την επανάληψη δεν γουστάρω. Θέλω να είμαι πάντα φρέσκια και νέα στη ψυχή μου, τώρα. Όσο για τα υπόλοιπα, θα κάνω ό,τι μπορώ! Και ο Θεός βοηθός!» τόνισε η Άννα Βίσση.

Πηγή : yupi.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects