Στη θέση της Ζέτας η Βίκυ στο Dancing;


Τι κακό είναι και αυτό με την Ζέα Μακρυπούλια, δε μπορώ να σου το περιγράψω και τις διαπραγματεύσεις με τον ANT1 για την παρουσίαση του Dancing. Το Ζετάκι δεν έχει πει ακόμη το μεγάλο ναι γιατί σου λέει το κορίτσι δεν μπορεί να τα βρει στα οικονομικά με τίποτα με τους υπεύθυνους του καναλιού. Σου λέει εγώ αγάπη μου είμαι μια σταρ είναι δυνατόν να θέλουν να πετσοκόψουν το… μισθουλάκι μου, που έχει ήδη μειωθεί κατά 20% από πέρυσι.

Όπως φαίνεται τα χρήματα που πρότειναν για μισθουλάκι. Δεν το ενθουσίασαν διόλου το Ζετάκι και έτσι ακόμη δεν μπορούν οι υπεύθυνοι που «καίγονται» να γυρίσουν ούτε μισό δεύτερο από το τρέιλερ. Όπως όμως ακούγεται , οι αντεννικοί δεν θα κάτσουν αν σκάσουν και πολύ, σου λέει κρίση έχουμε, δεν μπορεί να μην βρω ένα κορίτσι να μου κάνει τη δουλειά βρε αδερφέ. Και έτσι, το όνομα της Βίκυς Καγιά έπεσε στο τραπέζι για το 3ο Dancing και ποις ξέρει τι μας ξημερώνει! Εδώ είμαστε και θα δούμε!

Ελένη Αναστασάκη
Πηγή : womenonly.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects