ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΣΑΜΠΟΥΡΗΣ FOR EVER ! ! !


Του Ηρακλή Λαζαρίδη

ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΤΣ…
ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟΡΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ. ΠΕΣΑΝΕ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ! ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ? Ο ΜΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ . . . ΨΥΧΟΥΛΑ . . . ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ . . . ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΚΟΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΕΝΗΣ ! ! ! ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ! ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ “ Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ “ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ . ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Ο ΜΑΝΟΣ….ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ … ΚΑΘΟΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΓΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ…(ΕΙΧΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ). ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ…ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ… ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ … ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ! ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ . . . ΤΕΛΕΙΟΣ ! ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ . . . ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΘΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, Η ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΤΟΜΟ… ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ… ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!


Ηρακλής : ΜΑΝΟ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΜΑΝΟΣ : Εγώ ευχαριστώ Ηρακλή για την πρόκληση


Ηρακλής : ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ. . . ΕΧΕΙΣ ΝΙΩΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ?
ΜΑΝΟΣ : Την εκμετάλλευση την σιχαίνομαι . . . γιατί ποτέ μου δεν εκμεταλλεύτηκα ανθρώπους. Μου είχε τύχει να δω έναν γνωστό μου που είχαμε να μιλήσουμε χρόνια σε ένα κλαμπ. Στην παρέα μου βρισκόταν κάποια επώνυμη. Την βλέπει και μου λέει ότι δεν του αρέσει από κοντά. Τον ρωτάω γιατί . . . αφού είναι πολύ ωραία και εντυπωσιακή. Αυτός επέμενε. . . ε, του λέω γούστα είναι αυτά. Μετά από λίγο με ρωτάει αν μπορεί να βγει μια φωτογραφία μαζί με εκείνη για να την δείξει στους φίλους του. . . του λέω ευγενικά ότι καλύτερα είναι να κάτσει στο τραπέζι του και εγώ στο δικό μου και να απολαύσουμε την βραδιά ο καθένας με την δικιά του παρέα.
Επίσης επειδή έχω κάποιες γνωριμίες στο χώρο του μόντελινκ , έχω βοηθήσει κάποια άτομα . . .αλλά οι περισσότεροι δεν λένε ευχαριστώ Ηρακλή. Ειλικρινά με στεναχωρεί αυτό.


Ηρακλής : ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΑΝΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ?
ΜΑΝΟΣ : Κοίτα . . . είναι ωραίο και κολακευτικό να στο ζητάνε (γέλια). Αλλά υπάρχουν και κάποια προβλήματα ! Μια κοπέλα που είχαμε βγει φωτογραφία, την είχε βάλει σαν profile picture και έλεγε σε όλους ότι έχουμε σχέση. Ήταν ενοχλητικό αυτό που έκανε . . . αλλά όλα ok . . . της μίλησα και το σταμάτησε. Όλα αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι

Ηρακλής : ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ ΕΧΕΙΣ ? ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ…
ΜΑΝΟΣ : Να σου πω . . . τον Ιούνιο είχα πάει διακοπές με την Σάσα Μπάστα στην Μύκονο. Κάνουμε πολύ παρέα με την Σάσα . . . κάποια στιγμή είχαμε μπει στην θάλασσα και αρχίσαμε να παίζουμε . . . βρεχόμασταν, την έπαιρνα στους ώμους μου και την πέταγα μέσα . . . όπως βγαίναμε από την θάλασσα βλέπουμε μια τεραστία κάμερα. Τον πιάνει η Σάσα και του λέει ‘ όσα τράβηξες-τράβηξες , άσε μας όμως τώρα να κάνουμε το μπάνιο μας με την ηρεμία μας’ . Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο, το έχω αποδεχτεί και δόξα το θεό κανείς δεν με έχει θίξει εώς τώρα.

Ηρακλής : ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ ΔEΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ …
ΜΑΝΟΣ : Ποτέ μου δεν έχω μιλήσει. Ακόμα φίλοι και φίλες δεν ξέρουν για την προσωπική μου ζωή. Μόνο κάποια στενά μου πρόσωπα.


Ηρακλής : ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ?
ΜΑΝΟΣ : Περνάω καλά, ναι. Φροντίζω να περνάω καλά με τον οποιοδήποτε τρόπο. Έχω σαν χόμπι τα ταξίδια. Μου αρέσει να κάνω πολύ συχνά. Πίστεψε με . . . τους τελευταίους δυόμισι μήνες είναι το πρώτο σαββατοκύριακο που κάθομαι στην Αθηνά και δεν νομίζω να υπάρξει άλλο (γέλια).


Ηρακλής : ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?
ΜΑΝΟΣ : Θεσσαλονίκη ! πήγα μέσα σε δυο μήνες . . . εφτά φορές ! η Θεσσαλονίκη για μένα είναι σαν τον Πειραιά που έχω γεννηθεί. Είναι απλός ο κόσμος. . . τους αγαπάω και με αγαπάνε πολύ.

Ηρακλής : ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Εεεε . . . (γέλια). . . ξέρω εγώ ? και ναι και όχι ! (γέλια)


Ηρακλής : ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Το στήθος (γελια). Ναι έχω πάρα πολύ αδυναμία ! Είτε ψεύτικο , που όλα πλέον ψεύτικα είναι . . . είτε αληθινό. Έχω να πιάσω αληθινό στήθος παρά πολύ καιρό (γέλια). Επίσης μου αρέσουν τα ψηλά πόδια. Η ψηλή μπότα με τρελαίνει !
Ηρακλής : ΕΧΕΙΣ ΦΕΤΙΧ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Η γόβα η ψηλή και η μπότα η ψηλή σε συνδυασμό με το ψηλό πόδι με τρελαίνει ! Όταν αντίκρισα την Σάσα που φόραγε μπότα . . . της είπα δεν υπάρχεις! Η τεστοστερόνη έσκασε ! (γέλια)


Ηρακλής : ΜΑΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΘΑ ΣΚΑΣΩ . . . ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΣΑ?
ΜΑΝΟΣ : Είμαστε κάτι παραπάνω από φίλοι . . . είμαστε οικογένεια.

Ηρακλής : ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΑΣΑ ... 
ΜΑΝΟΣ : Επειδή είμαστε πολλές ώρες μαζί . . . ναι συζητάμε . . . πιο πολύ μου λέει εκείνη τα προσωπικά της.


Ηρακλής : ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΣΟΥΝΑ ?
ΜΑΝΟΣ : Κοίτα . . . ήταν να συμβεί πριν μερικά χρόνια αλλά . . . 4 μήνες πριν το γάμο (!) έφυγα για δικούς μου λόγους. Απλά πιστεύω ότι είναι δύσκολο πλέον να κάνεις οικογένεια. Γιατί νομίζω ότι δεν υπάρχουν γυναίκες για σπίτι . . . τι εννοώ . . . δεν υπάρχει η γυναίκα που θα κάτσει με το παιδί της , θα το διαβάσει . . . δεν θέλω τα παιδιά μου να τα μεγαλώσει κάποια αλλοδαπή . . . ίσως να είναι και ο λόγος που δεν έχω παντρευτεί ακόμα. . . για να μην φανώ ρατσιστής που δεν είμαι. . . κάποιο φιλικό μου ζευγάρι είχε προσλάβει μια κοπέλα από το εξωτερικό και πρόσεχε το παιδί τους . . . το παιδί ήξερε να μιλάει καλύτερα την γλώσσα της κοπέλας παρά την ελληνική. Ηρακλή έτσι μεγάλωσα . . . από οικογένεια με αρχές . . . με μεγάλωσε η μητέρα μου και ο πατέρας μου. . . έτσι θέλω να μεγαλώσει και το δικό μου παιδί. Επειδή κατά 90% είναι άκυρο τώρα . . . το βλέπω πολύ δύσκολο να παντρεύομαι για πολλά χρόνια ακόμα . . . δυστυχώς.

Ηρακλής : ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ?
ΜΑΝΟΣ : Ναι μια φορά. Είχα σχέση περίπου δυο χρόνια και με χώρισε στο πολύ ξαφνικά. Ήμασταν διακοπές στην Σαντορίνη. . . ξαπλώνουμε να κοιμηθούμε . . . βάζει τα κλάματα και μου λέει ότι θέλει να χωρίσουμε . Δεν έχουμε ξανά συναντηθεί. . . εγώ όταν λέμε με την σχέση μου τέλος. . . ποτέ δεν ξανά γυρίζω πίσω. Το κεφάλαιο της σχέσης όταν χωρίζω, τελειώνει εκεί. . . τώρα αν δω κάποια έξω . . . ναι , θα μιλήσουμε. . . έχω πολύ καλές σχέσεις με τις πρώην . . . αλλά μόνο φιλικά.

Ηρακλής : ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ… ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ… ONE NIGHT STAND ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ?
ΜΑΝΟΣ : Δεν είμαι φαν . . . είμαι πιο πολύ της σχέσης. . . αλλά αν σου κάνει κούκου γιατί να το αφήσεις ? (γέλια) Ανάγκη είναι και αυτό.



Ηρακλής : ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του δεν με αφορά και το αν θέλει να το δημοσιοποιεί είναι καθαρά δικαίωμα του. Ίσα – ίσα χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους open mind.

Ηρακλής : ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΕΞ ?
ΜΑΝΟΣ : Σε ένα εξωτικό νησί μέσα στο δάσος. . . που έχει φίδια και διάφορα άλλα ερπετά. . . στην παραλία πάλι σε εξωτικό νησί. . . είναι άλλη φάση! Έχω κάνει σε πάρκινγκ βενζινάδικου (γέλια) στο οποίο μας είχε πιάσει ο σεκιούριτι. . . μόλις μας βλέπει. . . μας λέει όλα ok …συνεχίστε φεύγω! (γέλια)

Ηρακλής : ΣΕ ΕΡΩΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ… ΘΑ ΕΠΑΙΖΕΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Μου έχουν κάνει πρόταση. . . αλλά αρνήθηκα. . . στην Νέα Υόρκη. Έχω κάνει όμως πολύ παλιά γυμνή φωτογράφηση στο L.A.

Ηρακλής : ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟXPLEASURE...ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ?
ΜΑΝΟΣ : Όταν μου έκαναν την πρόταση. . . δέχτηκα γιατί είναι κάτι που δεν έχω ξανά κάνει με τέτοιο στυλ. . . ήταν μια νέα εμπειρία. . . μόλις είδα τα ρούχα. . . μου έκαναν κάτι(γέλια). . .δεν είχα ξανά βάλει τέτοια ρούχα. . . αλλά όλα καλά!

Ηρακλής : ΕΧΕΙΣ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ SEX SHOP... ΜΑΣΤΙΓΙΟ, ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ?
ΜΑΝΟΣ : Όχι (γέλια). Δεν έχει τύχει. . .

Ηρακλής : ΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΣΤΙΓΙΟ…ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ…
ΜΑΝΟΣ : Δεν νομίζω να το έκανα. . . δεν έχω χτυπήσει ποτέ μου. . . μου έχουν ζητήσει να χτυπήσω πάνω στο σεξ. . . αλλά ξενέρωσα. . . δεν μου αρέσει.


Ηρακλής : ΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΕΞ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΟ…
ΜΑΝΟΣ : Το άγριο πίστεψε με μπορεί να σου βγει πολύ διαφορετικά. . . δεν χρειάζεται να χτυπήσεις για να σου βγει το άγριο. . . πάντως κρεβάτι έχω σπάσει δυο φορές (γέλια). Η μια φορά ήταν στη Μύκονο και μας έδιωξαν από το ξενοδοχείο. . . ακόμα το θυμάμαι και γελάω (γέλια)

Ηρακλής : ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ?
ΜΑΝΟΣ : Θα ήθελα να πω ευχαριστώ στην οικογένεια μου. . . που είναι η μητέρα μου και ο αδερφός μου γιατί ο πατέρας μου δεν ζει εδώ και πολλά χρόνια. Σε όσους ανθρώπους με αγαπούν γι’ αυτό που είμαι και σε όσους με στηρίζουν μέσα από το facebook.



ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ : Τάσος Ωραιόπουλος
MAKE UP ARTIST : Μήνα Παπαδοπούλου
ΡΟΥΧΑ - ΑΞΕΣΟΥΑΡ : Xpleasure erotic stores

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects