Τρύφωνας Σαμαράς : «Νομίζω ότι ο κόσμος με έχει βαρεθεί»


Τον Τρύφωνα Σαμαρά φιλοξένησαν στην εκπομπή τους το πρωί της Παρασκευής ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά.

Ο γνωστός hair-stylist βρέθηκε στο «Πρωινό Mou» για πρώτη φορά, όχι όμως για να δώσει συνέντευξη στο δίδυμο του Mega, αλλά για να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν περιποίησης μαλλιών. Ο Γιώργος Λιάγκας -που και παλαιότερα είχε εκφράσει την επιθυμία του να βρεθεί ο Τρύφωνας Σαμαράς στην εκπομπή- αφού τον καλωσόρισε στο στούντιο, έκανε τα παράπονά του: «Ξέρεις αυτό που λένε “αλλού τρως, αλλού πίνεις κι αλλού πας και το δίνεις”; Λες ότι είμαι γοητευτικός ενάμιση χρόνο τώρα, αλλά αλλού πας και δίνεις συνεντεύξεις και σε μας δεν έχεις έρθει ούτε μια φορά!» για να πάρει την απάντηση του Τρύφωνα : «Όχι κύριε Λιάγκα μου. Για εσας , όποτε θέλετε, θα έρθω!».

Κατά τη διάρκεια της μικρής τους συνομιλίας, ο Τρύφωνας Σαμαράς αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις αρνητικές κριτικές για τη συμμετοχή του στη θεατρική παράσταση «Οι απελπισμένοι»: «Νομίζω ότι το έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι η δουλειά μου αυτή. Από την κομμωτική βγάζω χρήματα και από κει ζω. Σε κάποιους άρεσα και σε κάποιους άλλους δεν άρεσα».

Μάλιστα, όταν ρωτήθηκε αν θα αποδεχόταν μια ενδεχόμενη νέα τηλεοπτική πρόταση, δεν δίστασε να παραδεθχεί: «Νομίζω ότι έχω βγει ήδη πάρα πολύ στην τηλεόραση και ο κόσμος μπορεί να με έχει βαρεθεί». Ωστόσο, πρόσθεσε: «Αλλά, αν μου προτείνει κάτι ο κύριος Λάτσιος... Αυτός ο άνθρωπος μού έδειξε εμπιστοσύνη και περνούσα πολύ ωραία μαζί του στο σόου χορού. Μου έδειξε αγάπη».


Πηγή : yupi.gr


 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects