Σταματίνα Τσιμτσιλή : «Δεν δούλεψα τόσο, για να με χαρτζιλικώνει τώρα ο Θέμης»


Καλεσμένη στην εκπομπή «Μίλα» ήταν η Σταματίνα Τσιμτσιλή το απόγευμα της Δευτέρας. Η 29χρονη παρουσιάστρια μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου και τις συνεργάτιδές της για το «Dancing on Ice», αποκαλύπτοντας ποιους διαγωνιζόμενους θεωρεί φαβορί για τη νίκη, αλλά και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι του Alter.
«Χθες, που το είδα από τον καναπέ μου, κατάλαβα ότι φαίνεται πολύ πιο απλό από αυτό που πραγματικά είναι» ανέφερε σχετικά με το «Dancing on Ice», προσθέτοντας ότι φαβορί για τη νίκη θεωρεί την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, την Ιωάννα Πηλιχού και τον Γιώργο Χειμωνέτο.
Μιλώντας αργότερα για τον Θέμη Σοφό, η Σταματίνα Τσιμτσιλή εξήγησε: «Από την πρώτη στιγμή, αυτή η σχέση με έχει ηρεμήσει. Ο Θέμης έχει μια πραότητα που εμένα με ηρεμεί», ενώ παραδέχθηκε ότι αυτό που θα συμπλήρωνε την ευτυχία της είναι ο ερχομός ενός παιδιού: «Το θέλω πολύ!» είπε χαμογελώντας όταν ρωτήθηκε αν ένα μωρό είναι στα σχέδιά της.
Τέλος, μίλησε για τα προβλήματα στο Alter: «Με όλους αυτούς τους ανθρώπους συνυπήρξαμε, συνεργαστήκαμε και μοιραστήκαμε τους ίδιους φόβους και τις ίδιες αγωνίες σε ό,τι αφορά το επαγγελματικό μας αύριο» ανέφερε σχετικά με τους εργαζόμενους του σταθμού που αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα επιβίωσης. «Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Δεν θέλω να είμαι αχάριστη και αγνώμων, γιατί εγώ τουλάχιστον δεν αντιμετώπισα προβλήματα όπως το να έρχεται η τράπεζα να μου ζητάει τη δόση του δανείου ή να φοβάμαι μήπως μου κόψουν το ρεύμα» συνέχισε, ωστόσο αναφέρθηκε σε όσους έχουν σχολιάσει το γεγονός ότι ο σύζυγός της τη στηρίζει οικονομικά: «Δεν πέρασα δέκα χρόνια δουλεύοντας από το πρωί ως το βράδυ για να φτάσω στα 30 μου να με χαρτζιλικώνει ο άντρας μου» ήταν τα λόγια της.

Πηγή : yupi.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects