Πέγκυ Ζήνα : Η εξομολόγηση για την κόρη της


H Πέγκυ Ζήνα βρέθηκε στο στούντιο της εκπομπής «Πρωινό Mou» το πρωί της Δευτέρας και μίλησε για την πέντε μηνών κόρη της, Ηλέκτρα.

Αρχικά, εξήγησε πώς ένιωθε όταν, πριν μείνει έγκυος, οι δημοσιογράφοι την ρωτούσαν πότε θα γίνει μητέρα: «Ήταν πολύ λεπτές οι ισορροπίες τότε. Γιατί, αν έδειχνες ότι σε ενοχλεί κάτι τέτοιο (να σε ρωτούν συνεχώς) ήταν λίγο παρεξηγήσιμο. Θα έλεγαν “μήπως δεν θέλει να γίνει μαμά;”. Πάντα ήθελα να γίνω μαμά, απλά δεν ήμουν έτοιμη. Δεν ήμουν έτοιμη, δηλαδή, να τα αλλάξω όλα στη ζωή μου και να αφιερωθώ στο παιδί. Να είναι προτεραιότητά μου το παιδί. Όπως θέλει και κάθε μανούλα» είπε η 37χρονη τραγουδίστρια.

«Τώρα, πιστεύω ότι ο κόσμος μού ανήκει μέσα από τα μάτια της Ηλέκτρας. Συμβαίνει πάντα αυτό που σου λένε οι πιο παλιοί γονείς: πως, αν δεν το ζήσεις, δεν θα το καταλάβεις. Αυτό που λέγατε κι εσείς και θα λέω κι εγώ από δω και πέρα. Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε χαρά έχεις ζήσει ως τώρα στη ζωή σου με ένα πλάσμα που έχεις φτιάξει εσύ. Έχεις φτιάξει άνθρωπο! Δεν είναι τρομερό αυτό;» είπε στη συνέχεια, απευθυνόμενη στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, ενώ για τη στιγμή που κράτησε για πρώτη φορά την κόρη της στα χέρια της σχολίασε «Ήταν γέλιο και κλάμα μαζί. Ήταν αυτό που συνέβη και με το που έμαθα ότι ήμουν έγκυος. Γέλιο, κλάμα και τρέμουλο ταυτόχρονα. Έκλαιγα, την είχα αγκαλιά και είχα την αίσθηση ότι το μωρό όταν το ρωτούσα “ποια είναι η ζωή μου; ποια είναι η αγάπη μου;”, μου απαντούσε μέσα από το κλάμα του “εγώ, εγώ!”».

Τρεις μήνες πριν έρθει στον κόσμο την Ηλέκτρα, ο Γιώργος Λύρας πέρασε μια σοβαρή περιπέτεια υγείας, αλλά ευτυχώς όλα εξελίχθηκαν καλά. Το μωρό ήταν αυτό που έδωσε στην Πέγκυ Ζήνα τη δύναμη να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, όπως άλλωστε εξομολογήθηκε η ίδια πριν από λίγες μέρες και στον Πέτρο Κωστόπουλο: «Ξέρετε γιατί θεωρώ ότι μου έδωσε εκείνη δύναμη; Γιατί δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Κι επειδή είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι το έμβρυο νιώθει τα πάντα από την πρώτη στιγμή που βρίσκεται μέσα σου- έτσι έχω διαβάσει και το έχω διαπιστώσει- πιστεύω ότι πραγματικά μου συμπαραστάθηκε το μωρό. Θα μπορούσε ας πούμε να μου κάνει κάποια επιπλοκή. Δεν μου έκανε κι αυτό το θεωρώ μεγάλη συμπαράσταση. (…) Το θεωρώ ευλογία αυτό που έγινε μετά από τόσο καιρό, γιατί είμαστε καλύτερα από ποτέ τώρα. (…) Ήταν μια σκληρή δοκιμασία, αλλά οι σκληρές δοκιμασίες σε κάνουν πολλές φορές και αισθάνεσαι τριπλά τη χαρά που έρχεται».


Πηγή : yupi.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects