Ζωζώ Σαπουντζάκη: 'Όταν οι άλλες έπαιρναν δραχμές, εγώ έπαιρνα χιλιάρικα'


«Όταν οι άλλες έπαιρναν δραχμές, εγώ έπαιρνα χιλιάρικα. Αλλά ότι έχω κάνει στη ζωή μου ήταν με ιδρώτα και αίμα», το παραπάνω... γνωμικό ανήκει στη Ζωζώ Σαπουντζάκη!!!!

Η οποία σχολίασε με τον τρόπο αυτόν την πορεία της στο καλλιτεχνικό στερέωμα.

«Έχουν περάσει πολλά χρήματα από τα χέρια μου γιατί υπήρξα μοναδική σε αυτό που έκανα και είχα την καλύτερη manager του κόσμου, τη μητέρα μου» εξομολογείται η Ζωζώ Σαπουντζάκη.

Για να συμπληρώσει η ηθοποιός: «Όταν οι άλλες έπαιρναν δραχμές, εγώ έπαιρνα χιλιάρικα. Αλλά ότι έχω κάνει στη ζωή μου ήταν με ιδρώτα και αίμα. Υπήρξα σπάταλη και παραμένω, αλλά τη ζωή μου τη χάρηκα και την απόλαυσα. Ήθελα να πάρω ένα κόσμημα ή μια γούνα; Πήγαινα στη Βουκουρεστίου και το αγόραζα. Δεν περίμενα από κανέναν άνδρα να μου το πάρει».

Πηγή : bizznews.gr

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects