Έλσα Τόλη:Μου λείπει πολύ η τηλεόραση


Η Έλσα Τόλη αν και μια ευτυχισμένη μαμά δύο παιδιών νοσταλγεί τη δουλειά της στην τηλεόραση, όπως εξομολογήθηκε: «Μου λείπει πολύ η τηλεόραση και όχι ως προβολή, αλλά από άποψη δουλειάς. Θα ήθελα πολύ να έχω μια δουλειά που ξέρω καλά να την κάνω, αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, το έχω βάλει κάπως στην άκρη ως σκέψη. Αν ερχόταν μια τηλεοπτική πρόταση που θα με ενδιέφερε, θα την αποδεχόμουν με μεγάλη χαρά».
Όπως διευκρίνισε στη συνέχεια της συνέντευξή της στο περιοδικό OK, πέρα από τη φροντίδα των παιδιών της, της 2 ετών Τερψιχόρης- Νταιάνας και του Γιώργου, που μόλις έγινε δύο μηνών, έχει άλλες επαγγελματικές δραστηριότητες που τις δίνουν χαρά: « Μπροστά στην οικογένεια, ήμουν πάντα έτοιμη να παρατήσω τα πάντα. Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με τα δύο μας παιδιά αλλά και με τα café- restaurants Sax και Aqua που έχουν ανοίξει ο Αποστόλης με τον αδερφό του Δημήτρη, στο Λουτράκι. Βρίσκω πολύ δημιουργικά πράγματα να κάνω και μάλιστα, ειδικά το καλοκαίρι, μαγειρεύω εγώ στους πελάτες. Έρχονται το μεσημέρι και με ρωτάνε: « Ελσάκι, τι θα φάμε σήμερα;». Η σπεσιαλιτέ μου, όπως λέει ο Αποστόλης, είναι μια συνταγή με μακαρόνια και τόνο. Παράλληλα, γράφω καθημερινά στο blog μου, το τέρψη – 15blogspot.com., όπου συμβουλεύω τις γυναίκες πώς να χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης, πώς να συνδυάζουν τις δουλειές του σπιτιού και τη φροντίδα των παιδιών με τη γυμναστική και απαντώ σε όλες τις γυναικείες απορίες σχετικά με τη μόδα και την ομορφιά».

πηγή : OK

 
Gossip Salon © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects